spot_img
Aktiviti Warga CaknaSumbangan DANA Amilin Kepada Guru-guru PASTI

Sumbangan DANA Amilin Kepada Guru-guru PASTI

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-kny2bcm1′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]
KUALA BERANG, 25 APRIL. Telah berlangsung majlis penyerahan Dana Amilin yang berjaya dikutip bagi membantu guru-guru PASTI seluruh Terengganu. Total sumbangan setakat ini adalah RM20,000. Pada majlis kali ini baki sebanyak RM10,000 lagi telah diberikan. Sebelum ini majlis penyerahan sama telah dibuat dengan jumlah RM10,000.

Dana Amilin Apr 21Turut hadir menyerahkan Dana Amilin ini adalah Dr Suhazeli Abdullah, Hj Kasmadi dan Hj Abu Bakar yang mewakili Warga Cakna. Manakala pihak PASTI Negeri Terengganu diwakili oleh Pengarah PASTI negeri iaitu Sdr Al Ghazali.

Majlis di adakan sempena perjumpaan PASTI negeri dengan Guru-guru PASTI Kawasan Hulu Terengganu di Rumah Hijau Kuala Berang.

Pihak Warga Cakna mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak terutama kepada para penyumbang yang menyalurkan derma melalui Warga Cakna.
[/av_textblock]

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Latest article

Berita Lain

- Advertisement -spot_img
WhatsApp saya
1
Persoalan dari saya
Salam, Boleh saya bantu?