spot_img
Dana PalestinJangan Biarkan Rakyat Gaza Terlantar, Sumbang Sekarang!

Jangan Biarkan Rakyat Gaza Terlantar, Sumbang Sekarang!

TERUSKAN BANTU MEREKA

Warga Cakna, sebuah organisasi sukarela yang bergerak dalam bidang kebajikan dan kemanusiaan, dengan kerjasama sekretariat Aid4Palestine dan beberapa NGO di Gaza termasuk Cinta Gaza Malaysia, mengajak rakyat Malaysia untuk menyumbang seikhlas hati bagi membantu mangsa-mangsa perang di Gaza yang kritikal serta teruk di bantai oleh Israel sekarang ini.

Perang yang berlarutan di Gaza telah menyebabkan ribuan orang terkorban, termasuk kanak-kanak, wanita dan warga emas. Keadaan di Gaza semakin parah dengan kekurangan bekalan makanan, air, ubat-ubatan dan peralatan perubatan. Mangsa-mangsa perang juga menghadapi risiko jangkitan penyakit dan trauma psikologi.

Warga Cakna berharap agar rakyat Malaysia dapat menunjukkan solidariti dan simpati kepada saudara-saudara kita di Gaza dengan menyumbang semampu mungkin. Sumbangan anda akan digunakan untuk membeli dan menghantar bantuan kemanusiaan seperti makanan, air, ubat-ubatan, selimut, pakaian dan lain-lain kepada mangsa-mangsa perang di Gaza.

Anda boleh menyumbang melalui akaun Warga Cakna 563037065007 (Maybank). Sila nyatakan “Bantuan Gaza” sebagai rujukan. Anda juga boleh menyebarkan kenyataan ini kepada rakan-rakan dan keluarga anda agar lebih ramai orang dapat menyertai usaha ini.

Mari kita bersama-sama membantu saudara-saudara kita di Gaza yang sedang menghadapi kesusahan dan kesengsaraan. Setiap sen yang anda sumbangkan akan membawa perbezaan kepada hidup mereka. Semoga Allah merahmati dan memberkati usaha kita ini.

Klik Sini untuk beri sumbanganKlik Sini untuk beri sumbangan

Sekian, terima kasih.
#Sav3G.za #Fr33P@last.n

📞 Dr Suhazeli 0199563653
📞 Ustaz M Hagia 0143274777
📞 Hj Kasmadi 0169637864

Info lanjut wargacakna.org

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Latest article

Berita Lain

- Advertisement -spot_img