spot_img
Aktiviti Warga CaknaSeruan Kemanusiaan: Bantu Pelarian Syria Hadapi Musim Sejuk yang Mengejut

Seruan Kemanusiaan: Bantu Pelarian Syria Hadapi Musim Sejuk yang Mengejut

Kami dari Warga Cakna ingin merayu kepada anda semua untuk membantu pelarian Syria yang sedang berada dalam keadaan yang sangat memerlukan. Menurut laporan terkini123, pelarian Syria, khususnya di sempadan Lubnan, sedang menghadapi keadaan yang sangat sukar. Mereka tidak mempunyai tempat perlindungan yang mencukupi untuk menahan cuaca sejuk yang melampau, dan banyak di antara mereka yang tinggal dalam kemiskinan ekstrem2.

Musim sejuk yang menyucuk tulang di sempadan Lubnan-Syria menambah beban kepada pelarian ini. Banyak kanak-kanak, pesakit dan warga emas telah meninggal dunia akibat cuaca sejuk yang melampau3. Mereka memerlukan bantuan kita.

Misi Kemanusiaan Musim Sejuk akan bertolak ke sempadan Lubnan-Syria pada 17 Disember ini untuk membantu pelarian ini. Kami memerlukan sumbangan anda untuk membantu mereka yang memerlukan. Sumbangan anda akan digunakan untuk membeli barang keperluan seperti pakaian sejuk, makanan, ubat-ubatan dan bahan bakar untuk pemanas.

Mari kita tunjukkan rasa kemanusiaan kita dan bantu mereka yang memerlukan. Setiap sumbangan anda sangat berharga dan dapat membantu mengurangkan penderitaan mereka.

Terima kasih atas sokongan anda. Semoga usaha kita ini mendapat keberkatan dari Allah SWT.

Sumbangkan sekarang dan bantu mereka yang memerlukan.

[vc_btn title=”DERMA SEKARANG” color=”danger” link=”url:https%3A%2F%2Fwargacakna.org%2Fhelp-syria%2F”]

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Latest article

Berita Lain

- Advertisement -spot_img